miercuri, 23 ianuarie 2008

Club Expirat


(Str. Brezoianu nr. 4 - la subsol (chiar langa Whispers))

Site oficial Expirat

Trebuie sa recunosc ca localul arata bine dupa ultima operatie estetica si se vede ca s-a depus un efort in directia aceasta: canapele de "piele", picturi in culori tipatoare pe pereti si alte elemente decorative destul de atragatoare. Cu toate acestea, clubul degaja un aer de “cheap” sau mai bine spus, de “expirat”.
Intrarea este 10 lei, in care se include si o chestie numita "shot" ...
Preturile sunt mai mult decat accesibile, iar calitatea ... conform pretului, desigur.

Beer - 5-10 lei
Vin alb - 19-32 lei
Vin rosu - 19 lei
Vin fiert - 5 lei
Shots - 5-7-9 lei (vodka, rumm, gin, tequila, brandy, bitter)
Wiskey - 6-10-15 lei.
Classic Cocktails - 7-9-10 lei
Non-alcoholic Cocktails - 7 lei
Special Cocktails - 10-12-15 lei
Cafea - 4-7 lei

Alcoolul din cocktailuri se pune dupa gramajele lor, nu dupa cele clasice dar ... cui ii pasa, corect?

Spatiul este destul de limitat, oriunde ai sta pe ringul de dans exista un culoar pe care lumea face curse de dute-vino dupa bauturi sau la toaleta. Clubul se intinde destul de ciudat in trei directii (intr-un capat existand un separeu pentru nefumatori si in altul toaletele) cu ringul de dans in mijloc si barul undeva in capat , si exista putine momente cand te poti misca in voie fara sa primesti un cot in stomac, o tigara aprinsa peste maini sau sa fii stropit cu ceva bautura. Dupa ora 12-1 va recomand sa evitati toaletele … doar daca aveti NEAPARATA nevoie sau aveti un stomac de fier.


Aerisirea este omniprezenta, dar pusa mai mult pe post de ventilator. Multe guri de aerisire foarte prost asezate/orientate, la fel si cele cateva aparate de aer conditionat. Dupa o ora-doua de batzaiala trebuie sa ai mare grija pe unde stai, sa nu iti sufle o sursa de aer direct in cap si sa te alegi cu o minunata raceala.

Muzica absolut ok, pusa cu inspiratie (asta daca nu aveti ghinionul sa dati peste Dj Bully), ritmurile alterneaza, clasice si oldies, imbinate perfect pentru o noapte de bataiala pana la epuizare.

Si o veste imbucuratoare: din 18 ianuarie s-a deschis si "OtherSide of Expirat" (intrarea prin Brezoianu nr.4).
O noua atmosfera, un nou design, alt stil de muzica, doua intrari separate (Brezoianu si Lipscani) si poti trece dintr-o parte in cealalta fara a mai iesi afara plus multe alte surprize.
Cu prima ocazie voi ajunge si aici pentru un review amanuntit.


Nota personala: 3/5

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am vrut sa mergem in expirat (la mine era pt prima data si ...ultima,bineinteles) si s-a trezit un umflat de bodyguard cu 5 clase sa ne spuna ca nu avem voie sa intram, fara sa se spuna motivul (eram o gasca absolut normala). Stiu ca au dreptul de a-si selecta clientela, dar totusi...e expirat. Am ramas masca. Ce fel de club e asta atunci??? Nu eram bauti, drogati sau mai stiu eu cum...suntem niste oameni care pur si simplu cautam un loc unde sa ne simtim bine, sa ne distram...
Culmea este ca am citit pe diverse site-uri despre persoane care mergeau constant si au avut parte de aceeasi "surpriza".....

Anonim spunea...

exact acelasi lucru l am patit si eu azi..un umflat de bodyguard nu ne a lasat sa intram eram destul de aranjati vestimentar nu casual emo cum se poarta pe acolo ..vroiam sa ne ducem dupa niste cunostinte care incercau sa se simta bine inauntru.nu ne a lasat sa intram pe o parte am incercat pe cealalta(clubul are 1 intrare si 1 iesire).ne am trezit cu bodyguard ul umflat peste noi care ne dadea afara.ce sa mai spun intri in toate "cluburile de fite"din bucuresti si nu intri in asta mi se pare o fita inutila si lipsita de sens dar totusi este clubul lor treava lor inseamna ca scot destul de bine ca sa fie multumiti ,ca sa si pastreze clientela.ce sa mai spun am ramas masca niste angajati invidiosi de ultima speta si prosti crescuti.am incercat sa vb rezonabil si ff politicos ,sa cerem o explicatie dar am primit un mare NU in fata.eee...romanii tot romani.m am lamurit si cu expirat ul asta

Irina spunea...

Petrecere de revelion ieri seara in expirat 150 RON, toate bune si frumoase pana când la ora 4:30 când un prieten a spart un pahar din greşeala după care si-a cerut scuze instantaneu fata de persoanele care erau in apropiere. Câţiva bodyguarzi au venit si fara sa spună nimic au maturat pe jos cu 5-6 dintre prietenii mei care erau prezenţi, fete băieţi... Băieţii si-au luat omor instantaneu, pumni in gura, picioare in cap si pe tot corpul. Am fost la modul literal aruncaţi in strada cu toţii de 4-5 bodyguarzi care s-au strâns imediat si doar asta aşteptau, sa-i snopească pe unii in bătaie in seara asta ca erau super băuţi (au băut toata seara)! Toţi 4-5 l-au pus pe unul dintre noi la pamant si au dat in el in toate partile corpului. Am chemat politia care a venit, au negat tot, politia spune ca nu are ce sa le faca! Auzi si tu, cum sa nu aibă ce sa le facă când unul dintre noi era la pamant cu sânge pe toata fata, in gura, in urechi, camasa sfâşiata, sânge pe jos in zăpada, lăsat sa agonizeze si cum ne apropiam sa-l apăram ne luam cate un pumn in fata ??? Fratimeu are ochiul negru iar eu am fost tarata pe scări intr-un mod bestial! Prietenul nostru a plecat cu salvarea la urgente, IML, politie... Toate astea ca sa va spunem ca daca credeţi ca sunteţi cumva in securitate in EXPIRAT, sa nu va fie frica de oamenii dinăuntru ci de stafful de acolo si de echipa de 'protecţie' cica. Exista martori pt toata aceasta agresiune!