vineri, 11 ianuarie 2008

Urmeaza statia Piata Romana! Atentie la buzunare!



Ora 17 si ceva, Piata Victoriei, puhoi de lume in toate directiile.Ma grabesc sa prind metroul care tocmai a oprit in statie pentru Piata Romana. Lume coboara, lume urca, imbranceli, inghiontiri si injuraturi. In fata mea un grup compact de 5 "aratari" cu fesuri trase adanc pe cap si gulerele ridicate pana la urechi, zgomotosi si "grabiti" ca toata lumea sa urce in metrou. Nimic ciudat pana acum, cand vad ca individul din fata mea arata de parca il tine in brate pe cel din fata lui si "face" ceva cu mana dreapta pe langa tipa din fata lui. Domnisoara destul de tinerica cu o poseta pe umar si o geanta in care mai mult ca sigur avea un laptop, foarte preocupata de telefonul care tocmai suna in poseta. Urca toata lumea si, impins de puhoiul din spate ajung langa domnisoara cu pricina. Hahaha si hihihi la telefon, fara sa o intereseze ce este in jurul ei, poseta neglijent deschisa pe umar si "aratarile" ciorchine in spatele ei. Nu stiu sigur daca au apucat sa-i ia ceva din poseta, insa eu i-am facut semn cu capul spre geanta si apoi spre indivizii din spatele ei. In secunda doi s-a invinetit la fata, a strans poseta la subrat si a tras geanta cu laptopul in fata picioarelor.
Din cate am putut sa-mi dau seama, se pare ca indivizii au "lucrat-o" in timp ce se urcau in metrou si la ce imbulzeala era in momentul ala in jur nici nu ma mira ca nu a simtit nimic, dar putea sa fie si ea mai atenta.
Sincer sa fiu, ma asteptam macar la un mic semn din cap, de multumire dar ori era prea panicata ... ori prea "nesimtitoare"? :)
Da da da, stiu ca risc sa ma trezesc cu o lama pe fata sau calcat in picioare de respectivii pentru asemenea avertizari, mai ales la cat de indiferent si fricos este romanul in astfel de situatii (pana i se intampla lui), dar daca am sansa sa ajut pe cineva (si discret), de ce sa nu o fac?


Deci: AVETI GRIJA si FITI VIGILENTI. Se pare ca odata cu frigul si ciorditorii de la suprafata au intrat sub pamant nu doar majoritatea bucurestenilor. Mare grija atat la urcarea in metrou cat si in timpul calatoriei. Uitati-va cu atentie la cine sta langa voi si nu tineti obiecte de valoare in buzunarele exterioare ale gentilor si hainelor. Aglomeratia din aceasta perioada la metrou (cat si in restul mijloacelor de transport in comun) poate facilita pierderea sau furtul obiectelor de valoare.

6 comentarii:

Radu Restivan spunea...

Asa ai ajutat tu? Facandu-i un mic semn? Trebuia sa-i futi aluia un pumn in gura direct, fara sa stai la discutii. S-ar fi cacat pe el.

Anonim spunea...

Macar ai facut ceva, intr-adevar :)

Nu se "caca" pe el, sareau toti pe tine, daca insistai. Am vazut faze de genul asta.

Oricum, tipa era cam flu-flu.

Mai exista spirit civic si bun-simt sau nu merita sa le aplici, cam asta este toata faza...

Crusher spunea...

Bine mai Radule nu toti suntem "coiosi" ca tine. :)
Poate ca ala s-ar fi cacat pe el dar crezi ca ceilalti 4 amici ai lui ar fi stat sa priveasca?
Cand o sa ma simt si eu bazat ca tine atunci o sa ma bat cu 10 "aratari" nu cu 5, pana atunci prefer sa stau in banca mea.

Radu Restivan spunea...

Nu-s "coios", dar stii bine cat de mult ma enerveaza astia. Daca era sora ta in locul tipei aleia? Nu ti-ar fi placut ca tipul care vedea faza (la fel ca tine), sa-i sminteasca pe aia in bataie?
Altfel nu se invata minte. Vor face din nou si din nou.
Repet, nu-s coios, dar trebuie sa luam atitudine.

Crusher spunea...

Normal ca nu mi-ar fi convenit dar e cu dus si intors.Tu vezi doar partea cu "invatatul lectiei".
Nu vrei sa intelegi ca SINGUR nu faci nimic, decat sa te alegi cu un conediu medical prelungit, si asta daca esti norocos.
Macar de eram un Iftimoaie, dar asa ...

maura spunea...

mie mi-au furat telefonul din geanta...mi-a ajuns ca sa imi tin tot ce am mai valoros cat mai aproape de mine... gestul tau merita laudat...felicitari.
Sunt de acord cu tine, daca incercai mai mult ti-o luai