joi, 10 aprilie 2008

Dumars

Site oficial Dumars

Regie … nu mai este ce a fost, asta este clar.

Masini scumpe, “baietasi”, “puta da madre”, “gigolo de 100 de $” si fetite de toate varstele, marimile si culorile.

Paznicii de la intrare destul de prietenosi si zambitori, in comparatie cu cei de la alte cluburi care zici ca mai au putin si te iau la palme.


Intrarea 10 lei, masa rezervata 100 de lei + obligatoriu consumatie o sticla de ceva. De ce? Cum de ce? Asa se face in orice local “care se respecta”(sper ca simtiti sarcasmul din vocea mea). Dar sa continuam. Localul arata bine si este imens, canapele, tabureti, masute joase (periculos de alunecoasa suprafata acestora), scaune inalte pentru spatiile de langa pereti, monitoare in pereti, lumini discrete, lasere dementiale si un spatiu cu mese de biliard la subsol. Dupa parerea mea cele mai frumoase jocuri de lumini si lasere pe care le-am vazut de ceva vreme intr-un club. Preturile cam maricele, 17-18 lei un cocktail, 170 de lei sticla de Finlandia, 280 (parca) sticla de Ballentines si cam 20 de lei cutia de Santal.

Muzica cam veche (o salata neinspirata de R&B si house) ... dar potrivita pentru a topaii pana dimineata. Personalul dragut si prompt cu niste "uniforme" foarte haioase (bretelele albe faceau toti banii).

Si ceva care ma face sa privesc clubul acesta cu ceva mai mult respect fata de altele. Cand am fost la toaleta, am fost foarte surprins sa gasesc acolo o femeie de serviciu. Este PRIMUL club in care se intampla sa vad asa ceva. Deci se poate! Ca in mijlocul petrecerii, cineva sa pastreze curatenie in toalete si sa nu lase locul acela se transforme intr-o cocica (cum am patit in multe alte locuri). Felicitari Dumars!

Lumea foarte ok, simpla, studenti in mare parte, care nu sareau prea tare in evidenta dar cam plictisita (trecuse bine de miezul noptii cand lumea a inceput incet incet sa danseze). In schimb nu mi-a placut ca si aici am dat peste nelipsitul taran la costum alb cu "salupe" in picioare (tot albe desigur) bling-bling la gat, care jumatate de ora a fluierat ca la ma-sa pe tarla.

Probleme cu fumul de tigara nu prea am avut, aerisirea facand fata destul de onorabil fumatorilor.

Concluzie? Lumea mi s-a parut cam plictisita si parca se forta sa se simta bine ... nu stiu ... poate era ceva in aer.

Nota personala: 3/5 (la prima vizita)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Referitor la articolul despre Dumars: Am sunat luni pe 03.11.2008 pentru a rezerva o masa sambata pe 08.11.2008. Fiind ziua mea, m-am gandit sa-mi invit prietenii in Dumars sa le fac cinste. La telefon, luni, mi-a raspuns o domnisoara care mi-a dat detaliile referitor la rezervare: 50 RON si sunt obligat sa fac consumatie, "o sticla de ceva" cel putin sau 100 RON si nu ma obliga la nimic. Am optat pt 50 RON pt oricum ma duceam sa fac cinste la 8 pers (si nu ma duceam sa le iau cate un suc de care sa tragem toata noaptea). Mi s-a spus sa revin sambata cu un telefon pana in ora 19 ca sa confirm rezervarea. Am sunat sambata si surpiza: S-au schimbat conditiile. Masa era acum 100 RON si ma obligau sa iau cel putin o sticla de whiskey. I-am intrebat cat costa o sticla si mi-au spus 170 RON!!! Mie personal nu-mi plac schimbarile astea peste noapte, nu era problema de bani ci de faptul ca in primul rand Luni cand am sunat nu mi s-a spus de asa ceva si in doilea rand ca imi baga pe gat o sticla de whiskey. Am ramas cu un gust amar si voi recomanda tuturor cunoscutilor mei sa evite Dumars.