luni, 7 aprilie 2008

Schimb de carti - un succes.


A fost prima editie la care am participat si trebuie sa recunosc ca m-am simtit ca pestele in apa.
Neasteptat de multa lume, cam 40-50 de persoane dupa aproximarile mele, mult mai multe carti, de toate genurile, marimile si culorile.
Am cunoscut multa lume noua, prietenoasa, vesela, culta si cu dorinta de conversatie. S-a discutat despre aproape orice: de la jocuri pe calculator pana la filme si seriale, dar in special s-a discutat despre carti, carti si iar carti.
De data aceasta nu am luat nicio carte (sesiunea ma preseaza) dar la editia viitoare nu voi mai rata ocazia.

Felicitari organizatorilor (Raluca & Co.) si sa ne revedem cu bine la urmatoarea editie.

Mai multe informatii despre "Schimb de carti" pe schimbdecarti.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur foarte mult ca te-ai simtit bine :) si mai ales ca nu ai stat mai retras, cum se mai intampla cu cei care vin prima oara la Schimb de Carti :) .