duminică, 25 noiembrie 2007

Q Pub

Q Pub (Str. Mendeleev nr.35, colt cu Str. Biserica Amzei)

Look-ul destul de "old school", underground style, nimic nu-ti sare in ochi dar nici nu te deranjeaza, ar merge totusi o cosmetizare a localului.

Preturile sunt exagerat de mari si o metoda absolut idioata de plata per sticla de bautura.Spre exemplu amicii cu care am fost si-au cumparat si o sticla de vodka pe langa restul bauturilor.La final erau foarte nedumeriti de ce pe nota de plata in dreptul sticlei este trecuta cifra 20 ?!Ca sa afle mai tarziu ca la ei nu se incaseaza bani pe sticla dar pe paharele probabile care se pot consuma din respectiva sticla.Deci de tot rahatul, pentru ca in final o sticla care banuiesc ca mai mult de 100 de lei nu ajunge cam in niciun club sa coste 170!!! de lei.Pe langa faza aceasta mai mult ca sigur ca nota a fost umflata cu cel putin 3 cocktailuri si nu doar nota noastra dar si cea de la masa alaturata.

Spatiul destul de limitat (ingust), drumul plin de peripetii pana la bar si inapoi.

Aerisirea destul de palida si anemica.

Muzica: old (2-3 ani) , si in general axata pe house si dance (impuscata din cand in cand cu cate un Snap,McHammer si Queen).

Nici nu stiu daca merita o nota, nici macar pentru animatoare care desi arautau destul de ok pentru varsta lor (16 ani pe putin) pareau si ele, ca majoritatea clientilor de fapt, cam plictisite

Nota personala - 0/5 (la prima vizita) - unul dintre cele mai deprimante cluburi in care am putut pasi vreodata.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Desi e vechi articolul, acum l-am descoperit.
M-ai "turtit", credeam k pot sa imi serbez ziua de nastere acolo, dar daca esti ata de vehement, let it be. Era una dintre gloriile cluburile cand eram eu in facultate :).

Any suggestion for a birthday?

O seara placuta

Crusher spunea...

Chiar nu stiu cum era Q Pub acum cativa ani, stiu doar cum este acum si mi s-a parut ORIBIL.

Desi pare foarte usor sa alegi o locatie pentru o aniversare, nu este deloc asa.
Depinde de cati bani esti dispusa sa cheltuiesti, cate persoane sunteti, ce muzica preferati, etc.
Si dupa parerea mea, indicat ar fi, sa aveti o masa mai retrasa nitel, un separeu chiar sa nu va imbulziti cu toata lumea din club.

Te rog sa-mi dai un mail pe adresa din profil si intre timp promit sa ma gandesc la cateva posibilitati.

Crusher spunea...

Nu accept un asemenea limbaj pe blog.

Aceasta este parerea mea, nu va obliga nimeni sa fiti de acord cu ea.

Cum adica portii? Mananc vodka aia pe paine sau ce?

Pentru cititorul care ma considera roaker, nu se mai bea de mult bere in vama, s-a trecut pe alcool rafinat din Duty Free. :D

Anonim spunea...

aaaa, de ce nu ma lasi sa am si eu o parere personala. vad ca ti-o impui doar pe a ta....

Crusher spunea...

Atata timp cat pastrezi o limita a decentei si bunului simt ai oricand dreptul la replica.

Si cum am mai spus in alte posturi nu trebuie sa ma credeti pe cuvant sau sa fiti de acord cu mine, va puteti duce oricand acolo si sa va convingeti singuri.

Pur si simplu pe mine localul acela m-a oripilat, asta este parerea mea.

Freshlars spunea...

heeei ! eu am fost vara asta acolo si m-am simtit foaaarte bine! si muzica mi s-a parut buna si.. nu era aglomerat... adik e ziua mea saptamana asta si acolo ma gandeam sa mi-o fac pt ca mi-a placut. dar depinde si c dispozitie ai avut knd ai mers acolo sau c fel d lume era sau c chef a avut DJ-ul in seara aia sau cu cine erai acolo. totul e foarte relativ. pentru unul e naspa, pt altu e misto, pt altul ok... depinde prin ochii cui se descrie situatia si descrierea e pur subiectiva. fiecare simte altfel. parerea mea. ;)