luni, 3 martie 2008

Chicane - Cronica unui concert dezamagitor

Un singur cuvant poate descrie concertul de sambata seara: DEZAMAGITOR!

Am ajuns acolo pe la 22.00, taman la fix sa mai prind nitel din Monochrome, destul de ok din ce am ascultat, poate putin prea heavy pentru gustul meu dar sunau bine.
Dupa ei au urmat Chicane, motivul principal pentru care imi si cumparasem bilet de fapt. Desi prestatia LIVE a acestora a fost cat se poate de buna (desi se putea si mai bine) nu a prins aproape deloc la public, cum spunea o amica, au venit cu 10 ani prea tarziu ca sa mai faca furori ... pacat.
Mi s-a parut extrem de penibil ca in timp ce Chicane canta "Offshore" o tipa sa ma intrebe extrem de contrariata cine sunt cei de pe scena ... oricum jumatate din cei prezenti in sala nu venisera pentru muzica.
La MANDY nu am mai rezistat, psychedelic-techno-house-ul lor facandu-ma ca la 1.30 sa plec hotarat spre casa.

Din pacate The Mission a dat chix grav de tot cu acest concert, sonorizare picand de doua ori intr-un interval de 30 de minute, odata la Chicane si odata la M.A.N.D.Y.(cel putin atat am prins eu) si au bajbait ceva pana au dres problema daaaaar ... ne-au lasat sa ne jucam cu mingiute nene :)




Niciun comentariu: