luni, 24 decembrie 2007

Concert Paul van Dyk

De ceva vreme se anunta cu surle si trambite cum ca Paul van Dyk revine in Romania pentru un show de zile mari pentru aniversarea a 7 ani de “The Mission”.

Desi au fost in jur de 2000 de persoane, si locatia destul de mica (World Trade Plaza), nu fost exagerat de aglomerat si aveai destul loc sa dansezi.

Pana sa intre PVD(la 1.30) warmup-ul fost sustinut de Dj Optick, care desi a facut o treaba buna, dupa o ora si ceva(de la 22.00) devenise obositor, lumea incepand sa scandeze dupa “Paulica”.

Muzica mi s-a parut prea distorsionata si “Paulica” cam absent, mai mult interesat de ce se intampla pe calculator decat de cum reactioneaza publicul.Cred ca pot numara pe degetele de la maini de cate ori a ridicat capul din calculator sa se uite in sala si nu mica mi-a fost mirarea cand, dupa o ora si ceva, lumea incepuse sa plece un pic dejamagita.Dar au fost destui cei care au ramas pe toata durata concertului, au dansat, au fredonat melodiile preferate si i-au scandat numele pana au ragusit.

Despre Alex Morph nu prea stiu ce sa spun pentru ca el intra cand eu plecam (si nici nu am auzit de el sincer sa fiu), dar din cate am inteles a mixat pe placul celor 200 si ceva de persoane care au ramas pana dimineata.
Personal am vrut sa stau pana la final, dar dupa 6 ore si jumatate de dantuiala aproape neintrerupta la 1 metru de boxe, am zis ca este momentul sa o iau usor spre casa, oricum de auzit nu mai auzeam nimic, talpile ma usturau si in fata ochilor vedeam numai luminite colorate.
Per total a fost un show ok, nimic spectaculos, nimic de regretat dar mult mai slab fata de cel de anul trecut.
Astept cu interes show-ul de anul viitor.

Niciun comentariu: