vineri, 7 decembrie 2007

Lucky 13

(Str. Selari nr. 9-11, in Curtea Sticlarilor (etaj 1) sect.3)

Site oficial Lucky 13

Se pare ca zona veche a Bucurestiului incepe sa ma fascineze din ce in ce mai mult, fac ce fac si tot aici ma poarta pasii, si se pare ca nu sunt singurul indragostit de aceasta zona dar si colaboratorii mei (care se pare ca se inmultesc de la luna la luna).Miercurea aceasta am ajuns in Lucky 13, pe strada Selari, mai exact la Curtea Sticlarilor, unde vara chiar ai ocazia sa privesti maestrii sticlari la munca, modeland sticla in forme care mai de care mai ciudate.

O firma micuta, infatisand un personaj din filmele vechi de actiune, cu palaria pe ochi si gulerul parpalacului ridicat, ne atrage atentia ca trebuie sa intram in gangul din fata noastra, urmeaza o usa de termopan, apoi pe o scara in spirala urcam la etaj si am ajuns.Lucky 13 impresioneaza de la prima vedere: pe usi inalte din lemn masiv patrundem intr-o sala care pare sa fi fost de bal acum cativa zeci de ani , pin-up posters la diferite spectacole sau bauturi acopera toti peretii, intr-un colt prinse de perete cateva instrumente muzicale, o soba de teracota troneaza impunatoare intr-un colt, o scena micuta unde din cand in cand au loc concerte, mese de lemn masiv de diferite marimi si forme (de instrumente muzicale) si scaune cu pernute destul de confortabile.Ar fi fost inspirata asezarea a doua-trei canapele pe langa pereti dar … asta este.

Primul lucru ca mi-a atras atentia a fost ca nivelul zgomotului este in limite mai mult decat normale si de bun simt.Cred ca este primul local in care merg si nu aud clientii tipand unul la celalalt, incercand sa acopere muzica sau restul clientilor sau invers, muzica sa acopere orice alt sunet.Ti se pare ca toata lumea susoteste special pentru a nu deranja pe nimeni, iar muzica este la un nivel acceptabil, de-asemenea si perfecta pentru a ne relaxa dupa o zi de nervi si stres la serviciu: Smokie, AC/DC, The Doors, Dire Straits, in general Jazz, Rock si Blues.

Preturile normale, crescand vertiginos in dreptul brandurilor de calitate:

Shots – 12 lei
Appetizers – 7-19 lei
Coffee – 5.5-8 lei
Coffee Cocktails – 10-13.5 lei
Cold Coffee – 10-15 lei
Apa sau suc – 5 lei
Nonalcoholic cocktails - 11 lei
Beer - 5.5 lei(330 ml) – 11 lei(500 ml)
Cocktails – 14 lei(de ce doar 6 la aceasta rubrica?)
Blended Whisky – 11-22 lei
Vodka – 8.5-10 lei
Vin (alb sau rosu) – 13-45 lei/sticla sau 10-13 lei/paharul
Ceai – se serveste pana in ora 20.00

Din nou nimic de mancare pe meniu (nici macar niste covrigei), in afara de o inghetata de 10 lei si binecunoscutele alune si fistic (care arata cam ciudatel).

Servirea destul de acceptabila, se putea si mai bine, dar si mai rau.O singura fata la toate mesele, si un baiat la bar care prepara cocktailurile, total insuficient dupa parerea mea, sper ca macar erau platiti cum trebuie pentru munca depusa.

Bauturile?
Despre Frappe: (ca sa citez pe colegul Florin) Neimpresionant!
Despre Cocktail: Tequilla Sunrise – prea mult Sunrise si deloc Tequilla (am avut Vodka in loc de Tequila).
Despre Ciocolata calda: (expertul Matei ne spune) Arshhh!Frige! Si nu este destul de dulce.
Despre fistic: (Amy) Asta e fistic?Pe bune?

O alta bila neagra trebuie sa o dau pentru gluma numita “separeu pentru nefumatori”, care era pus mai mult pentru décor, un nefumator nefacand vreo diferenta intre aerul din interior si cel din exterior.
In zilele urmatoare voi atinge intr-un post problema spatiilor pentru nefumatori in localuri.

Si totusi nu pot sa nu dau o bila alba pentru toaletele extreme de curate si cu hartie igienica prezente in cafenea, un lux care a cam inceput sa lipseasca in majoritatea localurilor din Bucuresti.

Vreau sa ridic totusi problema politicii localului vis-à-vis de rezervari, pentru zilele de joi, vineri si sambata rezervarile trebuiesc facute cu cel putin doua zile inainte iar consumatia minima RECOMANDATA este de 30 de lei/persoana (100 lei/masa).Stau si ma intreb ce se intampla daca NU se face consumatie de aceasta suma?Ne cauta in buzunare?Nu ne mai primesc in local?Intamplarea a facut ca masa noastra sa nu indeplineasca acest criteriu si totusi nu s-a intamplat nimic.Deci? Concluzia finala nu prea se pupa cu ideea ca tre sa le dai x bani ca sa stai la masa.

In final pot spune ca in ciuda anumitor lipsuri Lucky 13 este un local potrivit pentru o iesire cu prietenii sau prietena, la o bere (cam atat cred ca pot recomanda) si o aluna sau un ceai, intr-o atmosfera foarte placuta, in acordurile unei muzici de calitate.

Nota personala: 3/5 (la a doua vizita)

3 comentarii:

maura spunea...

eu m-am indragostit la prima vedere de local. Nu am avut un ochi atat de critic ca al tau si mi s-a parut ca s-a mulat perfect pe sufletul meu.

Crusher spunea...

Si mie imi place localul, nu am spus ca este urat, doar ca pentru mine are anumite lipsuri.

Anonim spunea...

si mie mi-a placut foarte mult localul,am fost de doua ori, prima oara cu o colega de facultate si a doua de ziua mea
oricum, frumoasa descriere!