duminică, 16 decembrie 2007

Tonka Cafe

Site oficial Tonka Cafe

Tot auzisem (din diferite surse) de Tonka (Soul) Cafe iar insistentele Anei cum ca "Au pizza si e buna.Garantez eu!" ne-au convins sa rezervam o masa pentru joi seara si sa ne prezentam la raport.
O bila alba au luat-o din start, pentru ca au fost de treaba si ne-au tinut masa rezervata (mai rar asa ceva) cand i-am anuntat ca este posibil sa intarziem destul de mult din cauza ninsorii.

In ciuda iluziei de afara, de spatiu mic si oarecum claustrofobic, localul este foarte spatios, poate cel mai spatios pe care l-am vizitat pana acum.
Din cate am inteles de la Alex, clubul a suferit o cosmetizare serioasa cu ceva timp in urma, cele mai evidente schimbari fiind sectiunea lounge cu spatiul pentru NEfumatori(DA exista dar din pacate din nou este amenajat mai mult de forma pentru ca se fumeaza si aici) si salonul VIP de la subsol.

Tonka Cafe arata foarte bine: masute din lemn, taburete, scaune si sezlonguri din lemn (majoritatea cam uzate si instabile) cu pernute rosii , spoturi directionate discret spre mese (foarte bine gandit), pereti acoperiti cu modele si tablouri "hand made" si televizoare imense cu plasma la care poti urmari videoclipuri, reclame si transmisiuni sportive.

Sistemul de aerisire isi face datoria cu brio avand in vedere dimensiunile localului.
Mici amenajari se mai fac si acum, dovada fiind paletul pus in fata toaletei barbatilor, transformand temporar toaleta fetelor intr-una mixta :D (Si DA, au hartie la baie!)


Inca o bila alba o primesc pentru fetele care lucreaza aici ... just gorgeous absolut toate (sa nu vi se urce la cap fetelor :), amabile si prompte.
Si sa nu uit.Au si HOTSPOT (free public Wi-Fi access point).
Iar pe site va asteapta cateva surprize: au live surveillance cameras, poti downloada seturi de muzica puse in weekenduri (care cam au nevoie de un update) si post de radio online.

Au haleala!Si ce de haleala nene.Pe langa Pizza (cam 12 sortimente) de marime medie si mare (14-20 lei) in meniu mai gasiti o varietate foarte mare de salate (12-14 lei) si paste (12-16 lei) ba chiar si sandwish-uri (6 lei).Daca doriti sa va indulciti nitel, au si desert: inghetata - 8 lei, Tiramisu - 9 lei si clatite - 7 lei.
Pentru cei mai insetati dintre dumneavostra au cam tot ce va doreste inimioara, sau mai bine spus gatlejul:
-Bere - 5-10 lei
-Apa - 5 lei
-Soft drinks - 5 lei
-NonAlcoholic Cocktails - 10 lei
-Vinuri - 25-100 lei/sticla
-Scotch - 10 lei
-Alcoholic Cocktails (wisky, vodka, champagne, fantasy sau frozen) - 15 lei
-Alcoholic Cafe - 10 lei
-Sampanie (Mumm Cordon, Moet Chandon, Perrier Jouet) - 220-700 lei/sticla
-Trabuce - 20-70 lei/buc

Pareri:
In final Ana a avut dreptate doar pe jumatate, pizza (Prosciutto e Funghi) nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a facut sa o las in farfurie, este buna la momentul potrivit (cand esti nemancat de cateva ore bune) cu mentiunea ca sosului picant numai picant nu i se poate spune.

- Copacabana Cafe - ceva nou si placut
- Cafe After 8 - simply yummy!
- Green Apple - bun
- Cherry Cocktail - bunicel
- Tiramisu - cam mic pentru cat costa

Decor atragator, servicii de calitate, personal gorgeous, amabil si prompt, bauturi si mancare buna, preturi normale, muzica placuta – ce as putea dori mai mult?

Pentru mine a devenit localul preferat in care, mai mult ca sigur, voi reveni cat mai curand posibil pentru a petrece cateva ore de relaxare intr-o atmosfera placuta.

Nota personala: 4/5 (la prima vizita)

Review la Tonka Business Center cu alta ocazie.

(Str. Biserica Amzei, nr.19)

6 comentarii:

Dru. spunea...

E foarte dragut localul, intr-adevar. Insa ai uitat sa mentionezi ca pe langa tipe dragute au si tipi draguti si ca majoritatea dansatoarelor sunt naspa.Asta daca te uiti si la altceva decat la sani.In ceea ce priveste sistemul de aerisire, ai fi surprins sa afli ca nu isi face datoria cu brio. Esueaza foarte rapid in special in sectiunea nou amenajata . Cu toate acestea, tonka este un local pe care il recomand.

Anonim spunea...

..sunt de acord ca ai uitat sa mentionezi tipii draguti :P..unii chiar extrem de draguti ..

Crusher spunea...

Imi cer scuze ca nu m-am uitat dupa tipi :P dar cred ca ar fi fost oarecum ciudat sa fac asta, nu credeti?Dar daca spuneti voi nu pot decat sa va cred pe cuvant fara sa comentez prea mult aspectul acesta.
Si nu m-am uitat numai dupa sani, ai fi surprinsa sa stii ca asta nu este un aspect decisiv in "admirarea" unei fete(cel putin in cazul meu).Nu stiu ce sa spun despre sectiunea nou amenajata, inca nu am apucat sa stau acolo, probabil cu alta ocazie.Or fi dansatoarele naspa dupa criteriile tale, dar pentru altii pot fi frumoase sau mai bine spus bunaciuni.Din nou trebuie sa recunosc ca nu le-am vazut la "datorie", dar promit sa le urmaresc indeaporape cand voi merge la o seara de clubbing acolo.

Dru. spunea...

Nu am sugerat ca la asta te-ai fi uitat, ci am generalizat facand comentariul respectiv.Majoritatea dansatoarelor nu inseamna toate. Am vazut si o tipa care arata foarte bine.Pe de alta parte, nu am stat sa le observ pentru ca nu de asta am fost acolo. Recomand cu entuziasm sectiunea nou amenajata.Have phun si, de ce nu, ne vedem pe acolo :)

Anonim spunea...

Partea din fata tocmai a suferit o "reestetizare". Va asteptam pentru un review amanuntit. Rezervari la numarul 0723.44.80.80

Cezara spunea...

Am fost duminica la Tonka si trebuie sa spun ca personalul nu e deloc amabil. Am asteptat mai intai o gramada de vreme pana sa ne aduca cineva un meniu. Si nu era plin ca sa zic ca ar fi avut fetele o scuza. Am facut semn si ne-a adus meniul. Apoi a urmat inca o tura de asteptare pana am primit comanda si la final, pe cand sa platim, ne-a adus nota, a luat banii si a uitat sa mai aduca restul. Pana la urma, indignati de nesimitirea fetei am cerut insistent restul si am plecat. Localul in rest e foarte dragutz, muzica e bestiala. Chiar mi-a placut mult.. Cam atat